Általános Szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

Szerződő Felek – között az alulírott napon és az alábbi feltételek mellett.

  1. A szerződés tárgya
  1. A Megrendelő megrendeli, a Vállalkozó pedig elvállalja a Vállalkozó 202..év…..hó….. napján kelt (1.sz mellékletben található) ajánlatában szereplő szolgáltatások Megrendelő részére történő kivitelezését (a továbbiakban: Szolgáltatás).
  1. A Szolgáltatás ára

2.1. A jelen szerződés 1. pontjában megjelölt Szolgáltatás árát (Szolgáltatási díj) a Vállalkozó 202..év…..hó…..napján kelt (1.sz mellékletben található) ajánlata tartalmazza. Általános forgalmi adó nem kerül felszámításra. 

2.2. Szerződő felek megállapodnak, hogy amennyiben jelen szerződés aláírását követően a Megrendelő érdekkörében beálló valamely okból kifolyólag – például a teljes körű felmérést követően a vizsgált alanyok fizikai állapotában, vagy környezetében változtatások történnek – Vállalkozó jogosult a 2.1. pontban megjelölt Szolgáltatási Díjat módosítani. A díj változásának okáról Szerződő Felek jegyzőkönyvet kötelesek felvenni, mely mindkét fél által történő aláírását követően jelen szerződés 2.1. pontjának szerződő felek egyező akaratával megegyező módosítását jelenti.

2.2. Megrendelőnek tudomása van arról, hogy a Szolgáltatási Díj az előzetes favizsgálat(ok), illetve az ahhoz kapcsolódó szakvélemény(ek) árát is tartalmazza. Abban az esetben, ha Megrendelő a szakvélemény(ek)ben javasolt ápolási és/vagy kivágási munkát részben, vagy egészben nem Vállalkozóval végezteti el, Vállalkozó – szakvéleményenként – 50.000 Ft díjazásra jogosult készpénzben, melyről Vállalkozó készpénz fizetési számlát állít ki.

  1. A teljesítés helye és ideje

3.1. A szerződés teljesítésének helye: 

3.2. A szerződés teljesítésének határideje: 

3.3. Amennyiben Megrendelő a szerződésszerűen felajánlott teljesítést nem tudja fogadni vagy valamilyen okból nem akarja átvenni a Vállalkozó által elvégzett szolgáltatást, a Megrendelő esik késedelembe, ami kizárja a Vállalkozó egyidejű késedelmét. 

3.4. Amennyiben Vállalkozó a teljesítés idejéről a fentiekben megjelöltek szerint értesítette Megrendelőt, azonban a teljesítés, a Megrendelő érdekkörében felmerülő okból a kiszállást megelőző 24 órán belül ellehetetlenül, úgy Megrendelő köteles megfizetni Vállalkozó felmerült költségeit. (pl. darubérlet)

3.5. Megrendelő a teljesítési időpontot 24 órával a tervezett kezdés előtt költség mentesen módosíthatja.

3.6. Amennyiben a teljesítés az időjárási körülmények következtében nem végezhető el a kitűzött határidőre, illetve e miatt félbe szakad, Szerződő Felek új időpontot egyeztetnek a munka befejezésére. Ebben az esetben Megrendelőt csak kiszállási díj többlet terheli. Ha Megrendelő a munkát nem Vállalkozóval fejezteti be, a teljes Szolgáltatási Díjat köteles megfizetni.

3.7. Megrendelő tudomással bír arról, hogy a teljesítés ideje alatt, a teljesítés helye lezárt területnek minősül, ahol szakértői munkafelügyelet mellett, veszélyes üzemnek minősülő munka folyik. Ezért a munka során kizárólag Vállalkozó engedélyével lehet a területre belépni.

  1. A szerződő felek jogai és kötelezettségei

4.1. Vállalkozó kizárólag az előzetes felmérés alapján elkészült ajánlatában felsorolt szolgáltatások elvégzésére köteles. A teljesítés során ettől eltérni nem lehet.

4.2. Szerződő felek megállapodhatnak, hogy a keletkező zöldhulladék elszállítása is része a Szolgáltatási Díjnak. Ebben az esetben, a munka végeztével, fényképpel dokumentált jegyzőkönyvet vesznek fel a keletkezett zöldhulladék mennyiségéről. Amennyiben az elszállításkor a mennyiség ezt meghaladja, Megrendelő kötbér fizetésére köteles, mely az árajánlatban vállalt elszállítási díj 100%-a. Amennyiben külsős vállalkozás kerül bevonásra a zöldhulladék elszállítás tekintetében a kiajánlott ár tájékoztató jellegű.

4.3. Zöldhulladék kezelési feladatokat (felvágás, aprítás) Vállalkozó kizárólag abban az esetben vállal, ha ezt Megrendelő előzetesen megrendelte, és ezért az árajánlat, illetve a Szolgáltatási Díj ennek az ellenértékét tartalmazza. 

4.4.  A teljesítés végén a munkaterület a Megrendelőnek visszaadásra kerül. Ennek keretében Szerződő Felek a helyszínt együtt bejárják, és meggyőződnek arról, hogy a munka során nem esett kár a helyszínen található vagyontárgyakban. Vállalkozó ezt követően kárbejelentést nem fogad el. 

  1. Fizetési feltételek

5.1. A Szolgáltatási díj a munka elvégzésekor, készpénzben, átutalás, bank kártyás fizetéssel esedékes. A számlát Vállalkozó e-mailben juttatja el Megrendelőnek. Bankkártyás, átutalásos és készpénzes fizetés lehetséges.

5.2. Vállalkozó tételes számlát csak akkor tud kiállítani, ha ezt Megrendelővel előzetesen leegyeztették. A kiállítást követően módosításra nincs lehetőség.

  1. A szerződés hatálya

6.1. Jelen szerződés a Szerződő Felek aláírásának napján lép hatályba, és a Felek szerződésszerű teljesítésének napjával szűnik meg.

  1. Vis maior

7.1. Szerződő Felek nem felelnek kötelezettségeik elmulasztásáért, ha annak oka előre nem látható, és a Szerződő Felek által el nem hárítható külső tényező (természeti katasztrófa, gazdasági blokád, országos sztrájk, háború). Vállalkozó azonban az ilyen jellegű eseményekről haladéktalanul köteles a Megrendelőt írásban értesíteni. Amennyiben az elháríthatatlan külső ok miatt a szerződés teljesítése 90 napot meghaladó késedelmet szenved, bármelyik Fél jogosult a szerződéstől elállni. Ebben az esetben a Szerződő Felek a felmerült kárukat maguk viselik, egyebekben az eredeti állapot visszaállítására kell törekedni.

  1. Szerződésmódosítás

8.1. A Szerződő Felek jelen szerződést a 2.2. pontban foglaltakon túl kizárólag abban az esetben módosíthatják, ha a szerződéskötést követően beállt körülmény folytán a szerződés valamelyik Fél lényeges, jogos érdekét sérti. A szerződés módosításának mindkét Fél egyetértésével, írásban kell megtörténnie.

  1. Kapcsolattartás, értesítések

9.1. A Szerződő Feleknek a szerződés teljesítésével kapcsolatos kérdésekben állásfoglalásra jogosult képviselői:

Megrendelő részéről:
Név: 
Telefonszám:
E-mail cím: 

Levelezési cím:

Vállalkozó részéről:
Név: Kramarics Dávid
Telefonszám: +36-30-412-68-94
E-mail cím: info@favagofiverek.hu

Levelezési cím: 2230 Gyömrő Frangepán utca 65.

9.2. A szerződéssel kapcsolatos összes adatközlést, értesítést vagy nyilatkozatot írásban, elsősorban postai úton (tértivevényes levél formájában), másodsorban e-mail útján vagy az átvételt egyéb, hitelt érdemlő módon igazoló formában kell a másik Félnek megküldeni.

  1. Titoktartási kötelezettség

10.1. A Szerződő Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy a szerződés teljesítése során tudomásukra jutott adatokat és információkat üzleti titokként kezelik, és a titoktartási szabályok megsértéséből eredő károkat a másik Fél részére teljes mértékben megtérítik. 

  1. Záró rendelkezések

11.1. A Szerződő Felek kifejezik szándékukat arra vonatkozóan, hogy a szerződés teljesítése során felmerült vitáikat békés úton kísérlik meg rendezni. Amennyiben a vitás kérdések rendezésére irányuló tárgyalások nem vezetnek eredményre, jogorvoslati kérelmük elbírálására kikötik a Vállalkozó székhelye szerinti bíróság, törvényszék kizárólagos illetékességét.

11.2. A szerződésben nem szabályozott kérdésekben, a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény hatályos rendelkezései az irányadóak.

11.3. A Szerződő Felek jelen szerződést, annak áttanulmányozását követően, mint eredeti szándékukkal és ügyleti akaratukkal mindenben megegyező okiratot, cégszerűen írják alá.

11.4. Jelen szerződés 2 eredeti példányban készült, amelyből a Szerződő Feleket 1-1 példány illeti meg.